فرمانده انتظامي استان گفت: با اجراي طرح ويژه مبارزه با كالاي قاچاق و ارز طي 72 ساعت گذشته، مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش 130 ميليارد ريال كشف شد.
کد خبر: ۶۱۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 24 May 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمد علي گودرزي" اظهار داشت: در راستای مقابله هدفمند و تاثیر گذار با پدیده شوم قاچاق و همچنين تحقق شعار سال "حمایت از کالای ایرانی"، طرح ويژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طي 72 ساعت گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي و ساير رده هاي انتظامي استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وي ادامه داد: در نتيجه اجراي اين طرح، 128 دستگاه خودرو سبك و سنگين توقيف و 157 متهم شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه كشفيات كالاي قاچاق از اين خودروها شامل كالاهاي سلامت محور، مواد خوراكي، لوازم آرايشي و بهداشتي، پوشاك و سيگار است، افزود: در اين طرح 14 محموله قاچاق با ارزش بالاي 100 ميليون تومان و 4 محموله قاچاق با ارزش بالاي 500 ميليون تومان توسط مأموران انتظامي كشف شد.

سردار گودرزي ارزش محموله هاي قاچاق كشف شده را 130 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: پليس فارس در اجراي منويات مقام معظم رهبري و بر اساس وظايف قانوني خود، در راستاي مبارزه با پديده شوم قاچاق از همه ظرفيت ها و امكانات لازم استفاده مي كند و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار