سرپرست مخابرات منطقه فارس، با اشاره به آمادگی شبانه روزی سامانه تلفنی 9990 برای پاسخگویی به سوال ها، پیشنهادها و شکایت های مشتریان همراه اول گفت: استان فارس در این زمینه سال 96 و برای دومین سال پیاپی در کشور جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۱۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 24 May 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرشید ایزدی، پنجشنبه در جریان بازدید از سامانه 9990 در شیراز در جمع خبرنگاران افزود: مرکز مستقر در شیراز علاوه بر پاسخگویی به مشترکان تلفن همراه در فارس، پاسخگوی پرسش ها و شکایت های مشترکان استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان نیز هست.
وی ادامه داد: سامانه رایگان 9990 سال های گذشته نیز در استان فعالیت داشت اما با توجه به کیفیت پایین پاسخگویی نتوانسته بود جایگاه قابل توجهی در کشور از آن خود کند اما ظرف 2 سال گذشته و با واگذاری این سامانه به شرکت فُرس پیشگام و با بهره گیری از امکانات سخت افزاری مناسب، نیروهای آموزش دیده و توانمند، طی سال های 95 و 96 رتبه نخست را در پاسخگویی مثبت به مشترکان کسب کرد.
او اظهار کرد: این مرکز هم اینک در زمینه، اطلاعات مربوط به سرویس ها، خدمات و صورتحساب به مشترکان، اعلام وضعیت سیم کارت و علت قطع تلفن همراه، اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیم کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن، راهنمایی خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه، خدمات ارایه می دهد.
ایزدی گفت: اعلام نشانی و شماره تلفن اداره ها و مراکز ارایه خدمات تمام نقاط کشور، راهنمایی مشترکان در باره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های جاری، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت، فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت و پیامک، دریافت گزارش های مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل و قطع و وصل پیامک های انبوه تبلیغاتی از دیگر خدمات این مرکز به شمار می آید.
وی گفت: تمام تماس هایی که با این مرکز برقرار می شود توسط شرکت مخابرات بررسی و تماس های موفق که به رضایت و کسب نتیجه برای مشترک منتهی شده در رده بندی لحاظ می شود.
مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: هم اینک ماهانه حدود بین 300 تا 400 هزار تماس با این مرکز در فارس برقرار می شود که 95 درصد این تماس ها به نتیجه مطلوب برای مشترک منتهی شده است.
مدیر عامل شرکت فُرس پیشگام هم گفت: با راه اندازی این مرکز در شیراز برای حدود 100 نفر اشتغال ایجاد شده است.
طالب شرفی افزود: سامانه 9990 افزون بر فارس پاسخگوی مشترکان همراه اول در سه استان دیگر کشور نیز هست و بحث گسترش خدمات دهی این مرکز به دیگر استان های همسایه فارس را نیز دنبال می کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر شرکت مخابرات منطقه فارس روز به روز بتوانیم بر کیفیت خدمات دهی و پاسخگویی به مشترکان همراه اول بیافزاییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار