شهرداری ها به جد باید دنبال یک اصلاح کلی و سیستماتیک در این نهاد باشند،چراکه به نظر می رسد هرکس در این سیستم مشغول به کار می شود خواه نا خواه دچار بیماری ارباب رجوع آزاری می گردد.
کد خبر: ۶۱۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 May 2018

به گزارش تابناک فارس:شهرداری شیراز با انتشار یک جدول زمانبندی از شهروندان خواست تا برای ارتباط تلفنی مستقیم با شهرداران مناطق اقدام و مشکلاتشان را با شهرداران در میان بگذارند.

این یک اقدام خوب است و امیدواریم ادامه دار باشد.

مطمئناً اختصاص یک روز برای هر منطقه نمی تواند جوابگوی حجم عظیم نارضایتی و شکایات مردم از شهرداری باشد و این رویه باید سال ها ادامه داشته باشد تا التیامی بر رنج مردم از دست شهرداری ها باشد.

چندین سال است که ارگان شهرداری با اقتدار در صدر لیست نارضایتی مردم از ارگان ها می باشد و هرکس سر و کارش با این ارگان افتاده حسابی شاکی بوده است؛ مگر اینکه از بند پرکاربرد "پ" بهره مند برده باشد.

شهرداری ها به جد باید دنبال یک اصلاح کلی و سیستماتیک در این نهاد باشند،چراکه به نظر می رسد هرکس در این سیستم مشغول به کار می شود خواه نا خواه دچار بیماری ارباب رجوع آزاری می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار