کد خبر: ۶۱۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 25 May 2018
۱۵ نفر از اخلالگران بازار ارز در استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.تراکنش مالی این افراد 40 هزار میلیارد ریال بوده است. حال کمی فکر کنیم با این پول چه تحولی در اقتصاد استان ایجاد می شود.
 

اداره کل اطلاعات استان فارس در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و مقابله با اخلال گران بازار ارز، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، ۱۵ نفر از اخلالگران شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و از آنان مقادیر قابل توجهی ارز‌ کشور‌های مختلف کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش تراکنش حساب‌های بانکی این متهمان بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

این مبلغ تراکنش متعلق به کسانیست که دلال پولند. نه دستی در تولید و اشتغال دارند و نه سرمایه گذاری برای چرخاندن چرخ اقتصاد کشور.

فقط با جابجایی و خرید و فروش اسکناس، پول روی پول می گذارند تا بشود 40 هزار میلیارد.

بیایید این گوشه از تأثیرات اقتصاد ناکارآمد کشور را به کل کشور بست دهیم.ببینید چه رقمی حاصل می شود.توجه بفرمایید که این فقط یکی از ده ها قلم دلال بازی ها در کشور است و اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی از حجم کل فعالیت های مضر اقتصادی در کشور بکنیم رقمی به دست می آید که با آن می توان یک کشور را از صفر ساخت.

بگذریم از قاچاق و رانت خواری و اختلاس که آن ها هم حامل دریایی از پول بی حساب و کتاب و بیت المالند.

اینست حاصل اقتصاد بی ثبات و عدم مدیریت و برخورد با فساد و اداره ناکارآمد کشور.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
ای بابا تهران را بگیرد که ام الفساد ایران است .شما شهرستانی ها هرچه میکشید از این تهران است.....باعث بدبختی و نابودی ایران ..تهران است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
همه اینها یک عامل دارد و آنهم مدیریت انحصاری فک و فامیلی هست، همین الان اگر برید ساختار یک شرکت دولتی مثلا یک خودروسازی را ببینید هر روز سفارش گذاری میشوند آقازاده ها و ارتباط با شرکتهای جانیب و ادواری!!!!کجا و کی میخواد منشا فساد را از بین ببرد؟!!!!!!!!!!!!حرف الکی میزنید نمیشههم فکو فامیلی مدیریت کردهم رانت و فساد و اختلاس و تبانی حرفه و فوق حرفه ای را جلوشو گرفت!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار