حسین رضازاده نماینده کازرون در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» در خصوص تعداد بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر در کازرون اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تعداد زیادی از افرادی که در بازداشت بودند تاکنون آزادشده‌اند.
کد خبر: ۶۱۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 25 May 2018

او ادامه داد: روند آزادی بازداشتی‌ها ادامه دارد و تلاش مسئولین امنیتی هم بر این است افرادی که بازداشت‌شده‌اند، آزاد شوند مگر آن‌هایی که مسئله خاصی دارند که در جای خود پیگیری می‌شود.

رضازاده گفت: در راستای وظایف قانونی‌ام پیگیر هستم که حقوقی از بازداشتی‌ها تضییع نشود و حقوق شهروندی این افراد رعایت شود. البته صحبت‌هایی هم شده و من پیشنهاد‌هایی در جهت آزاد شدن این افراد داده‌ام. مسئولان امنیتی ازجمله استاندار هم نگاهش همین است تا به افراد بی‌گناه و کسانی که تحت تأثیر شرایطی قرار گرفتند و حرکاتی انجام دادند کمک شود و کسی بیش از این خسارت چه معنوی و چه مادی نبیند.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه بازداشتی‌ها از سوی کدام نهاد دستگیرشده‌اند؟، گفت: نیروهای امنیتی اعم از مأمورین انتظامی، یگان ویژه و ممکن است نیروهای سپاه و همه نهادهایی که در جهت برقراری نظم تلاش می‌کردند، افرادی را بازداشت کرده باشند.

رضازاده با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کازرون آرام است، گفت: شرایط در کازرون خوب است. مردم شهرستان کازرون به‌ویژه مردم مرکز شهر مردم با اصالتی هستند که می‌دانند چه کسانی به دنبال برهم زدن نظم و امنیتشان هستند اما درهرصورت از جاهای دیگر و مناطق دیگر یکسری افراد در اغتشاشات دخالت کردند و امیدواریم که با کمک خود مردم امنیت شهر برقرار شود. با نیروی نظامی و تهدیدها امنیت شهر برقرار نمی‌شود ولی با کمک مردم می‌توان امنیت شهر را برقرار کرد که در حال حاضر به همین شکل است.

او در خصوص روند تقسیمات کشوری، گفت: بحث تقسیمات کشوری بنا بر خواسته‌های مردم در حال اصلاح در وزارت کشور است و بر روی این طرح کار می‌شود. در راستا و چارچوب قانون اصلاحاتی انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار