کد خبر: ۶۱۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 07 June 2018

در دوره مدیریت شهردار پیشین شیراز یک پروژه بزرگ که مهمترین نیاز تفریحی گردشگری شیراز بود اجرا شد.پروژه ای که بسیار بزرگ و پرهزینه بود و انصافاً هم پیشرفت خوبی داشت تا اینکه...

تا اینکه با تغییر اعضای شورای شهر و بالطبع شهردار شیراز این پروژه وارد کما شد.

این بوستان قرار بود شامل پروژه‌هایی مانند تله‌کابین، چرخ و فلک بزرگ، هتل، محور دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، باغ کاشت گیاهان دارویی و خیلی چیزهای دیگر باشد.

زیرساخت ها و سازه های اصلی پارک در دوره مدیریت قبلی تکمیل شد و می توان گفت چندصد میلیارد تومان هزینه شد و حالا وقت جذب سرمایه برای اجرای پروژه های تفریحی و گردشگری این پارک است.

الان وقت درآمدزایی پارک و مهمتر از آن ارائه خدمات تفریحی به شیرازی ها و حتی مردم کل ایران است اما...

اما با شدت تأسف این پارک به حال خود رها شد و حتی چندین روز مدیریت مشخصی نداشت و هرکس هر کاری دلش خواست کرد.

هر وقت خواستند درب  پارک را بستند؛هرجور که مایل بودند ساعت ورود و خروج تعیین کردند؛برخورد بسیار بد حراست پارک با مردم هم که گل سرسبد افتضاحیست که دارد به سر این پتانسیل فوق العاده شهر شیراز می آید.

دو مغازه در بوستان وجود دارد که در ابتدا با ارائه خدمات مناسب تقریباً همه نیازهای تغذیه ای گردشگران را رفع می کردند و با ایجاد فضایی زیبا در شب و روز لحظات خوشی برای بازدیدکنندگان از پارک را فراهم می آوردند.

حالا اما وقتی به پارک می روی(اگر باز باشد) میبینی به جز 2 مینی سوپر که محوطه سازی زیبای آن هم تخریب شده(معلوم نیست چرا و به دست کی؟) چیزی در این بوستان بزرگ نیست.

نکته بسیار دردآور تصمیم های سلیقه ای و برخوردهای بسیار نامناسب مدیریت و حراست پارک است.انگار این پارک دارای مدیریت خودمختار و جدا از کشور است.

البته شنیده ها حاکی از تغییر مدیریت پارک است.امیدواریم این تغییر موجب تصحیح در رویه غلط برخورد با این پروژه فوق العاده بشود.

امیدواریم پارک دراک حرام نشود...

Image result for ‫بوستان کوهستانی دراک‬‎

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
مردم تفریح زده باید ادب شوند........................................ چرا مردم تفریح کند؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
به عنوان یک شیرازی طبیعت گرد عرض میکنم.این پارک پدر طبیعت و محیط زیست رو دراورده.ورود زباله و...بیداد میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار