فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری سارق قطعات و لوازم خودرو به همراه دو نفر مال خر در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 11 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها موفق به شناسایی فرد سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی وی را دستگیر کردند.

زراعتیان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این سارق حرفه ای، موفق به کشف ۲۸ فقره سرقت درون خودرو شدند و سارق در هنگام بازجویی اقرار کرد که اقلام مسروقه را به دو نفر از دوستانش که مالخر هستند فروخته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش ماموران این دو نفر مالخر هم دستگیر و پرونده پس از تکمیل شدن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال که متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند تا مجرمین نتوانند به نیت شوم خود برسند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار