کارگردان فیلم مستند «خاطرات یک دریاچه» از ساخت فیلم مستند جدیدی با عنوان «بختگان» خبر داد که به بیان سرنوشت ۳ تالاب مهم استان فارس می‌پردازد.
کد خبر: ۶۱۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 11 June 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:جواد آرمان‌مهر با اشاره به ساخت مستند جدیدی در حوزه محیط زیست اظهار داشت: این مستند با نام «بختگان» به بیان سرنوشت تالاب‌های طشک، بختگان و کم جان در استان فارس می‌پردازد و شرایط قبل از خشکسالی و پس از خشکسالی این تالاب‌ها را بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه این مستند به صورت مشترک با رامتین روزیطلب کارگردانی می‌شود، گفت: 40 دقیقه برای این مستند پیش‌بینی شده و در حال حاضر در مرحله پیش تولید است.

آرمانمهر که 19 سال است در حوزه محیط زیست به فعالیت‌های هنری مشغول است، افزود: این مستند با همکاری محیط زیست استان فارس و با هدف آگاهی به مردم از وضعیت تالاب‌ها ساخته می‌شود و امید است که بتواند در احیای این تالاب‌ها موثر باشد.

این کارگردان پیش از این مستند « خاطرات دریاچه» را در کارنامه دارد، درباره آن عنوان کرد: خاطرات دریاچه مستندی درباره دریاچه مهارلو است که موفق شد در جشنواره بین‌المللی فیلم سبز و جشنواره ملی فیلم تالاب رتبه برتر را کسب کند.

وی که تاکنون 8 مستند در حوزه محیط زیست در کارنامه خود ثبت کرده است، امروز به مناسبت هفته محیط زیست و به عنوان یکی از هنرمندان فعال در عرصه محیط زیست در شورای شهر مورد تقدیر قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار