رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: استفاده از هرگونه اقلام مصرفی مانند چای، نسکافه ولوازم التحریر که مشابه داخلی دارند را ممنوع می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 12 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:سید احمدرضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در چهل و یکمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت حمایت از تولید کالای ایرانی تأكید كرد و گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم بیکاری است بخشی از این مشکل را می‌شود با خرید کالای ایرانی جبران کرد.
وی همچنین تأكید كرد كه خرید کالای ایرانی یک وظیفه‌ ملی و مذهبی است و تحت هیچ شرایطی و مصالحی نباید این وظیفه فراموش شود.
دستغیب گفت: نخستین قدم را از شورای شهر آغاز می‌کنیم و استفاده از هرگونه اقلام مصرفی مانند چای، نسکافه ولوازم التحریر که مشابه داخلی دارند را ممنوع می‌کنیم.
وی در ادامه گفت: نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری را در عمل و نه در حرف و شعار از خودمان شروع می‌کنیم و در همین جا از همه دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و مردم عزیزمان می‌خواهم که به این مهم، اهتمام جدی و لازم به خرج دهند.
دستغیب همچنین با اشاره به مناسبت‌های هفته‌ گذشته، یاد و خاطره‌ امام راحل(ره) را گرامی داشت و با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌ها و رفتار حضرت علی(ع)، او را اسوه یگانه‌ عدالت، انسانیت و اخلاق دانست.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از حضور گسترده‌ مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز جهانی قدس را در حالی پشت سر گذاشتیم که رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن قطعنامه‌های بین‌المللی، همچنان از ریختن خون فلسطینیان ابایی ندارد.
دستغیب ابراز امیدواری کرد که آزادگان جهان با محکومیت عملی این رژیم نامشروع، زمینه‌های از بین رفتن ظلم و ایجاد عدالت را فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار