معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کارت منزلت سالمندان باید به صورت هماهنگی و یکپارچه با هماهنگی دستگاه های ذیربط صادر شود.
کد خبر: ۶۱۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 12 June 2018

 تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، هادی پژوهش در اولین جلسه شورای سالمندان استان در سال ۹۷ با بیان این که ۱۰۵ شهرداری استان و دو هزار و ۱۰۷ دهیاری باید برآوردی در خصوص تعداد سالمندان استان داشته باشند، اظهار داشت: صدور کارت منزلت سالمندان بدون چند گانگی و یکدست توسط شهرداری ها و دهیاری ها صادر شود و در همه استان مورد پذیرش قرار گیرد تا احترام سالمندان محفوظ بماند.
وی با اشاره به این که برای تامین هزینه اجرای طرح کارت منزلت سالمندان در استان فارس شهرداری ها باید مشارکت کرده و بخشی از هزینه ها را نیز با مصوبه شورای برنامه ریزی استان فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین کند، گفت: اجرای این طرح تاثیر مثبتی در تکریم سالمندان دارد و باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تقدیر از کمیته های زیرمجموعه شورای سالمندان استان در خصوص تشکیل جلسات و ارائه پیشنهادات، افزود: پیشنهادات کمیته ها باید پس از بررسی توسط سازمان بهزیستی، به جلسه شورای سالمندان استان ارائه شود و پس از بررسی لازم مورد تصویب قرار گیرد.
پژوهش همچنین از پیگیری طرح هایی برای افزایش رفاه سالمندان در سطح استان فارس خبر داد و اظهار امیدواری کرد: اجرای این طرح ها موجب تکریم هرچه بیشتر سالمندان در جامعه شود.
در این جلسه گزارش عملکرد شهرستان جهرم در خصوص رسیدگی به امور سالمندان ارائه و مورد بحث قرارگرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار