۱۳۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیرمجاز، در زرقان جمع آوری و معدوم شد.
کد خبر: ۶۱۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 12 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالرضا غفوری مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان زرقان، گفت: به همت کارشناسان بهداشت محیط این شبکه، طرح بازرسی از اماکن عرضه تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، برای تامین سلامت شهروندان روزه‌دار، از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان بهداشت محیط زرقان در نیمه نخست ماه مبارک رمضان، از ۱۷۷ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در دو نوبت صبح و عصر بازرسی کردند، افزود: ۱۳۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیرمجاز، در این بازرسی‌ها جمع آوری و معدوم شد.

غفوری ادامه داد: ۲۰ مورد نمونه‌برداری میکروبی از آب آشامیدنی و چهار مورد نمونه‌‎برداری مواد غذایی در سطح عرضه و همچنین ۱۱۸ مورد استفاده از تجهیزات پرتابل برای کنترل کیفیت، تولید، نگهداری و عرضه مواد غذایی، از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت زمان بوده است.

مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان زرقان تصریح کرد: شهروندان زرقانی می‌توانند، شکایت خود را در زمینه مسایل بهداشت محیط از جمله آب آشامیدنی، فاضلاب، بهداشت مواد غذایی و بهداشت اماکن عمومی با کارشناسان سامانه تلفنی ۱۹۰ مطرح و پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار