مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: فارس با ۱۸۴ هزار نفر روز آموزش ترویجی، در سکوی نخست آموزش کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 13 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمیدرضا ابراهیمی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به رتبه اول فارس در زمینه آموزش‌های ترویجی در سال گذشته، گفت: بالغ بر ۱۸۴ هزار نفر روز آموزش را در قالب آموزش‌های کارگاهی یک روزه، مهارتی چند روزه، انفرادی و بازدید‌های آموزشی را به انجام رساندیم.

وی افزود: برگزاری آموزش‌های کارگاهی یک روزه، مهارتی چند روزه، انفرادی و بازدید‌های آموزشی از مهمترین دلایل کسب این عنوان است.

ابراهیمی ادامه داد: استفاده از رایانه، تبلت و اینترنت پرسرعت برای مروجین با هدف افزایش آگاهی‌ها و اطلاعات آن‌ها یکی دیگر از دلایل این موفقیت است.

وی اظهار داشت: نظام نوین ترویج مبتنی بر سه رکن ساماندهی و تجهیز مراکز خدمات کشاورزی، پهنه بندی عرصه‌های تولیدی و مدیریت شبکه دانش است.

ابراهیمی بیان کرد: در حوزه مدیریت شبکه دانش، انتشارات گسترده ترویجی در سایتی تحت عنوان "تالار نوین ترویج" دانش و فنون کشاورزی به آدرس" agrilib.ir" بارگزاری می‌شود و در این سایت همه نشریات ترویجی، فیلم‌های آموزشی و منابع کشوری موجود و قابلیت دانلود است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: عرصه‌های کشاورزی به ۶۱۲ پهنه وحدود ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار تقسیم بندی شدند و برای هر کدام از این‌ها یک مروج مسئول پهنه تعریف شده و این افراد به اطلاع‌رسانی و آموزش بهره برداران اشتغال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار