رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به برقراری سفرهای عتبات در ماه رمضان گفت سفرهای هوایی استان فارس از ۲۴ خردادماه مجدد برقرار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 13 June 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی  با بیان اینکه سفرهای عتبات در ماه مبارک رمضان از 12 خردادماه به صورت زمینی برقرار بود، اظهار داشت: از 24 خرداد ماه سفرهای هوایی نیز مجدد برقرار می‌شود و هر هفته یک پرواز به عتبات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به سفرهای زیارتی عتبات برای ثبت‌نام حتما به دفاتر مجاز خدمات زیارتی مراجعه کنند، گفت: اسامی دفاتر در سایت حج و زیارت استان فارس درج شده است و مردم مراقب دام سوءاستفاده‌گران باشند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان فارس درباره حج تمتع نیز افزود: امسال 3هزار و 630 نفر از استان فارس در قالب 26 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که تاریخ اعزام از 15 تا 22 مردادماه اعلام شده است.

زینلی با اشاره به اینکه حجاج از هم اکنون خود را برای این سفر معنوی آماده کنند، بیان کرد: 12 جلسه آموزشی برای حجاج در نظر گرفته شده که باید حتما در این جلسات شرکت کنند.

وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ حج در شیراز خبر داد و عنوان کرد: این همایش صبح روز 8 تیرماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود و از آنجا که همایشی عملیاتی و اجرایی از اعمال حج است، لازم است تمامی حجاج در آن شرکت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار