فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که به بهانه کمک به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، آنها را فریب می داد و پس از سرقت کارت عابر بانک اقدام به خالی کردن حساب بانکی آنان می کرد با 21 فقره سرقت در شیراز دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 17 June 2018

تابناک فارس به نقل لز ایرنا:سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کارت بانکی از افراد سالخورده در مقابل عابر بانک ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران در اظهارات اولیه از مالباختگان مطلع شدند فردی به بهانه کمک کردن در انجام عملیات بانکی، پس از جلب اعتماد آنها، در یک لحظه کارت بانکی آنان را سرقت و اقدام به خالی کردن حساب بانکی آنها می کرده است.
گودرزی بیان کرد: ماموران کلانتری 11 زند شهرستان شیراز پس از تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی های هدفمند، موفق شدند سارق را که در حین سرقت از یک فرد سالخورده بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی فارس افزود: در بازرسی از متهم، تعدادی کارت عابر بانک متعلق به شهروندان کشف شد و متهم در بازجویی فنی و تخصصی به 21 فقره سرقت از عابر بانک ها اقرار کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد: در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز مراقب اطراف خود باشند و به افراد غریبه برای انجام عملیات های بانکی اعتماد نکنند زیرا این امر زمینه اصلی وقوع بسیاری از جرائم مرتبط با سرقت و کلاهبرداری را ایجاد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار