فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 35 فقره سرقت در شهرستان مرودشت خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 18 June 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمدعلي گودرزي" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهي شهرستان مرودشت قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل و با بررسی صحنه های سرقت، تحقیقات میدانی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، توانستند 3 سارق و يك نفر مالخر را با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار گودرزي عنوان داشت: متهمان در بازجويي فني، تخصصي و مواجه شدن با ادله و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به 35 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره اقرار كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند، تصريح كرد: در بازرسي از منزل متهمان تعدادي اموال مسروقه از جمله شلتوک، ابزارآلات ساختمانی، دریل، پیکور، سنگ فرز،آچار و... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان به مالکان ساختمان های نیمه کاره توصیه كرد: برای مراقبت بیشتر از اموال خود در این اماکن باید از نگهبان استفاده کنند و در صورت نبود نگهبان در طول مدت شبانه روز به ویژه شب ها چندین مرحله از آن محل بازدید کنند و در صورت امکان وسایل و تجهیزات ساختمانی را در یک اتاق مسقف دارای قفل و استحکامات نگهداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار