استاندار فارس گفت:باتوجه به جایگاه پرآوازه استان فارس قطع به یقین انتظار برای حضور خیرین در حوزه های مختلف در این استان بسیار وجود دارد و خیرین به خوبی به این امر مهم در سراسر استان جامه عمل پوشانده اند.
کد خبر: ۶۲۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 18 June 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار در دیدار اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس با تجلیل از خیرین نیک اندیش استان افزود: خیرین ایثارگرانی به تمام معنا هستند و اساس و بنیان ایثارگری نیز بر پایه کرامت، سخاوت و بخشندگی بنا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد فرصت برای هم نوعان نشان از اوج رفتار اخلاقی دارد که با هیچ میزانی قابل سنجش نیست، گفت: گاهی برخی از اقدامات براساس منفعت طلبی انجام می شود اما کار خیرین برگرفته از ذهنیت درونی و اندیشه ای بوده و در راستای تکلیفی که خداوند برای هر بنده نوع دوست مشخص کرده انجام می شود.

تبادار با بیان اینکه در آموزه های دینی و در گفتار بزرگان و شاعران نیز بر نوع دوستی تاکید ویژه ای شده است، یادآور شد: نوع دوستی فراگیر بوده و گستره وسیعی دارد، خیرین مدرسه ساز افرادی هستند که در افزایش دانایی جامعه مشارکت داشته و در آموزش و آگاهی بخشی جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: در جامعه ای که دانایی و آگاهی کم رنگ باشد ظلم بیشتر نمود پیدا خواهد کرد چرا که افراد به حق و حقوق خود آگاهی ندارند.

استاندار فارس با تجلیل از خیران نامی استان همچون نمازی و خلیلی، شمار خیرین استان را بیشمار دانست و گفت: باتوجه به جایگاه پرآوازه استان فارس قطع به یقین انتظار برای حضور خیرین در حوزه های مختلف در این استان بسیار وجود دارد و خیرین به خوبی به این امر مهم در سراسر استان جامه عمل پوشانده اند.

تبادار خاطرنشان کرد: با همت و سخاوت خیرین مدرسه ساز ۱۲۸ پروژه با ۷۱۳ کلاس درس در دستور کار قرار گرفته تا با اتمام این پروژه ها لبخند امید بر لبان دانش آموزان نقش بندد.

وی ادامه داد: اگر راستی، صداقت و رحم کردن به دیگران در جامعه نهادینه شود خداوند نیز برکاتش را نازل خواهد کرد. علی اصغر احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این دیدار گفت: تا کنون پروژه های زیادی توسط خیرین مدرسه ساز در استان ساخته شده که در بین آن ها هفت پروژه از یک خیر نیز دیده می شود.

سرافراز موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس نیز در دیدار بیان کرد: ۱۲۸ پروژه خیرین در حال حاضر در حال ساخت است که ۴۵ پروژه آن در مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار