مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 18 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان برگزار می‌شود، زمان برگزاری این آزمون را ۲۱ و ۲۲ تیرماه امسال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل و همچنین دعا و اذان‌خوانی برگزار خواهد شد، گفت: در مرحله شهرستانی بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در استان فارس در این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد ۲۵۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

موسوی با تصریح اینکه ۱۰۰ نفر آقا و ۱۵۰ نفر بانو هستند که در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند، گفت: مسابقات بانوان در طی روز‌های مذکور در سالن عترت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و مسابقات آقایان در حرم مطهر علی‌بن حمزه (ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف فارس اظهار کرد: هنوز سهمیه استان‌ها برای اعزام به مرحله کشوری این مسابقات که بناست در نیمه دوم مهرماه امسال به میزبانی اراک برگزار شود، مشخص نیست و بعد از برگزاری مرحله استانی، سهمیه هر استان مشخص خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار