اثر احمدرضا سهرابی کاریکاتوریست و خبرنگار شیرازی، جایزه 20 میلیون روپیه ای جشنواره بین المللی کارتون کشور اندونزی به نام سواد رسانه ای را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۲۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 18 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:در این جشنواره 176 کاریکاتوریست از 47 کشور جهان با 457 اثر حضور داشتند که پس از ارزیابی آثار توسط هیات داوران، احمدرضا سهرابی از ایران، سیلوانو ملو از برزیل، الکسی تالیمونو از انگلستان، بامبانگ لستیو و سویپری کِت جیل از اندونزی جوایز آثار برتر این جشنواره را از آن خود کردند.
سهرابی تاکنون برنده بیش از 20 جایزه از جشنواره های ملی و بین المللی شده و آثارش ضمن راهیابی به نمایشگاه های معتبر جهانی، در کاتالوگ جشنواره های بین المللی کارتون و کاریکاتور اومیا ژاپن، نانجینگ چین، مازاتلان مکزیک، دوسالانه پرتغال، دوسالانه تهران، LM چین، آلکالا اسپانیا، دوسالانه آفریقا، برلین آلمان، نیلس بوگه دانمارک و آیدین دوغان ترکیه به چاپ رسیده است.
این کاریکاتوریست شیرازی سابقه همکاری با روزنامه های آیینه جنوب (بوشهر)، نوید (اراک)، نیم نگاه (شیراز)، جام جم، فرهیختگان و اعتماد را دارد هم اکنون کاریکاتوریست روزنامه های همشهری و عصر مردم (شیراز) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار