رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: های دستگاه قضایی در زمینه حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، خطاب به افرادی که قصد برهم زدن امنیت جامعه را دارند، گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی، فعالیت افرادی که قصد تخریب ارکان نظام را دارند بدون هیاهو و جنجال رصد کرده و مستندسازی این اقدامها نیز در دستور کار قرار دارد تا در مجامع قضایی مطرح و با آنها برخورد شود.
کد خبر: ۶۲۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 23 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی القاصی جمعه در جمع نمازگزاران جمعه شیراز افزود: هیات های نظارت بر حفظ حقوق شهروندی در مجموعه قضایی استان ایجاد شده است و هم اینک در حال فعالیت هستند.
وی اظهار داشت: این هیات ها پارسال 11 هزار و 500 بازدید از زندانها و واحدهای قضایی این استان انجام دادند که این آمار سبب شد، استان فارس از این نظر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، فعالیت های دستگاه قضایی را خارج از جناح بندی های سیاسی دانست.
القاصی همچنین از برنامه ریزی و اقدام های گسترده برای تبدیل زندانهای استان فارس به محیطی فرهنگی سخن گفت و افزود: فعالیت های قرآنی و برنامه هایی که برای اصلاح زندانیان نیاز است به طور جدی در زندان های استان انجام می شود، به طوری که اکنون بیشترین شمار زندانیان حافظ قرآن کریم در این استان هستند.
رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماموریت های دستگاه قضایی در زمینه حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، خطاب به افرادی که قصد برهم زدن امنیت جامعه را دارند، گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی، فعالیت افرادی که قصد تخریب ارکان نظام را دارند بدون هیاهو و جنجال رصد کرده و مستندسازی این اقدامها نیز در دستور کار قرار دارد تا در مجامع قضایی مطرح و با آنها برخورد شود.
از یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار