۲۰ و۲۱ و ۲۲ تیرماه رقابت‌های مچ‌اندازی آقایان به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 23 June 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: پس از برگزاری موفق رقابت‌های قهرمانی بدن‌سازی و پرورش اندام که در سال گذشته در استان فارس برگزار شد، این بار در20و 21 و 22 تیرماه با برگزاری رقابت‌های مچ‌اندازی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس موفقیت خود را تکرار می‌کند.

محمدعلی فرهنگ‌مهر، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره این میزبانی اظهار داشت: با توجه به مهیا شدن سالن ورزشی چند منظوره شهید دستغیب که می‌تواند میزبانی مسابقات بین‌المللی را نیز فراهم کند و تغییر و تحولاتی که در خوابگاه ورزشکاران رخ داده و نوسازی کاملی صورت گرفته ما می‌توانیم با آبرو و احترام به جامعه ورزشی برای میزبانی مسابقات کشوری اقدام کنیم.

وی گفت: زیرساخت‌هایی که در چند سال اخیر در ورزش فارس فراهم شده هیئت پرورش اندام و پاورلیفتینگ را مصمم‌تر به سمت میزبانی سوق می‌دهد و باتوجه به اینکه نخستین دوره‌ای است که با تیم منسجم و کاملی در این رقابت‌ها حضور داریم هدف اصلی ما این است که ورزشکاران و قهرمانان را با میادین ملی آشنا کنیم.

فرهنگ‌مهر افزود: ورزشکاران ما می‌توانند مسابقات قهرمانی کشور را از نزدیک لمس کنند تا انگیزه‌ای برای افزایش توانایی‌ها و کیفیت کارشان شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس بیان کرد: استان فارس با دو تیم الف و ب در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و امیدواریم بتوانیم مدال‌هایی در خور شان ورزش همیشه قهرمان فارس به دست آوریم.

وی عنوان کرد: ورزش مچ‌اندازی از ورزش‌های سنتی است که از دیرباز در ایران و استان فارس محبوبیت بسیار زیادی داشته اما در سال‌های گذشته از سمت فدراسیون مشخصی حمایت و سازمان‌دهی نشده تا اینکه فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام مسئولیت سازماندهی این رشته ورزشی را بر عهده گرفته است.

فرهنگ‌مهر بیان کرد: هیئت پرورش اندام استان تاکنون موفق شده نخستین دوره مسابقات استانی مچ‌اندازی با 30 شرکت‌کننده را در سال 94 برگزار کند و آخرین دوره آن با 197 نفر شرکت‌کننده در سال 96 برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار