مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: مسابقه فوتبال "ایران - پرتغال" در سینماهای سعدی و ایران نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 23 June 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به اینکه 2 سینمای این شهر به پخش مسابقات فوتبال جام جهانی اختصاص داده شده است، اظهار داشت: مردم علاقه‌مند به فوتبال می‌توانند بازی ایران و پرتغال را در سینما ایران و سعدی تماشا کنند.

وی درباره پخش دیگر مسابقات جام جهانی در سینماهای این شهر گفت: با مشخص‌شدن نتیجه بازی ایران و پرتغال برای نمایش دیگر بازی‌های جام جهانی تصمیم‌گیری می‌شود و مردم برای تهیه بلیت مسابقه ایران و پرتغال می‌توانند به گیشه سینما مراجعه کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس درباره برنامه سینماهای شهر شیراز افزود: سینما ایران فیلم «دلم می‌خواد» را اکران می‌کند، این فیلم روایتی از یک نویسنده‌ است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد و ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به‌رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او برمی‌انگیزد.

شهابیان با بیان اینکه سینما سعدی و فلسطین نیز فیلم «‌دشمن زن» را اکران می‌کنند، بیان کرد: فیلم سینمایی "دشمن زن" ساخته کریم امینی است که سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس و امیرحسین آرمان در آن ایفای نقش می‌کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: فیلم سینمایی "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی نیز در سینما پیام اکران می‌شود و سینما شیراز نیز همچنان در حال اکران فیلشاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار