معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به پخش مستقیم فوتبال تیم ملی دربوستان های شیراز گفت: مردم بدون بروز کمترین مشکلی این مسابقات را تماشا کردند و فرهنگ بالای شهروندی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۲۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 23 June 2018


jتابناک فارس به نقل از ایرنا:ابراهیم گشتاسبی راد تجربه پخش مسابقات فوتبال تیم ملی در پارک های شیراز را موفقیت آمیز توصیف کرد و افزود: بازی آینده تیم ملی فوتبال ایران که شامگاه دوشنبه چهارم تیر 97 مقابل تیم ملی پرتغال برگزار خواهد شد در سه پارک آزادی، مادر و نماز از طریق تلویزیون های شهری به صورت زنده برای عموم شهروندان شیرازی به نمایش در می آید.
وی ادامه داد: در حال حاضر مجوز پخش مسابقه تیم ملی فوتبال در این سه محل از فرمانداری شیراز اخذ شده است و شهرداری منطقه دو شیراز نیز دنبال گرفتن مجوز است که در صورت اخذ آن اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.
معاون شهردار شیراز، استقبال شهروندان این شهر از پخش زنده مسابقه قبلی تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا در پارک آزادی را زیاد توصیف کرد و گفت: در پارک آزادی جمعیتی بیش از دو هزار نفر از زنان و مردان شیرازی برای دیدن بازی تیم ملی حضور پیدا کردند.
وی اظهار کرد: به دلیل اخذ دیرهنگام مجوز پخش فوتبال تیم ملی ایران در پارک نماز،جمعیتی حدود 500 نفر در زمان پخش این مسابقه در این محل حضور پیدا کردند و در بوستان مادر نیز به دلیل عدم وجود تمرکز جمعیتی تقریبا حدود 500 نفر بازی تیم ملی را در این محل و در کنار یکدیگر تماشا کردند.
گشتاسبی راد گفت: پیش بینی می کنیم تعداد بیشتری از شهروندان شیراز در بوستان های این شهر برای دیدن بازی های آینده تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه برنامه پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در بوستان ها برای نخستین بار در شیراز برگزار شده،اظهار کرد: اولین بازی ایران در جام جهانی روسیه که مقابل مراکش برگزار شد تنها در پارک آزادی شیراز پخش شد که در پی استقبال شهروندان، پخش بازی دوم ایران به سه بوستان در شیراز افزایش پیدا کرد.
بازی باقیمانده تیم ملی ایران در برابر تیم‌ پرتغال از دور اول رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه در روز دوشنبه چهارم تیرماه جاری، راس ساعت 22 و 30 دقیقه شب، برگزار می شود که این بازی در سه پارک آزادی، مادر و نماز شیراز پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار