فرمانده نیروی انتظامی فارس تأكید كرد كه با تعامل میان دستگاه قضایی و پلیس، شاهد ارتقا و سیر صعودی امنیت در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۶۲۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 24 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در دیدار با رئیس كل و معاونان دادگستری این استان ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: با تعامل و هماهنگی بسیار خوبی كه بین پلیس و دستگاه قضائی استان وجود دارد، روز به روز شاهد ارتقا و سیر صعودی امنیت در سطح استان هستیم.
وی ضمن تقدیر و تشكر از تعامل مجموعه دستگاه قضائی با پلیس فارس، بیان كرد: در سایه تعامل و همدلی، مردم با وجود همه مشكلات اقتصادی از وضعیت امنیت رضایت دارند.
گودرزی به توطئه‌های فراوان دشمنان نسبت به ایران اسلامی اشاره كرد و افزود: هنر دستگاه‌های امنیتی از جمله دستگاه قضائی و پلیس این است كه با وجود همه توطئه‌های دشمنان و همچنین مشكلات داخلی، امنیت را به نحو احسن برقرار می‌كنند.
این مقام ارشد انتظامی استان فارس گفت: سنگینی و تنوع مأموریت‌های كاركنان نیروی انتظامی در جامعه بسیار زیاد است ولی با این وجود، با تمام توان و قدرت در این راستا اقدامات خود را انجام می‌دهیم.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، به‌مناسبت هفته قوه قضائیه با اهدای لوح تقدیر توسط سردار گودرزی از تلاش های مجموعه دستگاه قضائی تقدیر و تشكر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار