استاندار فارس در جلسه شورای اشتغال و برنامه ریزی استان گفت: دستگاه‌های اجرایی فارس برای جذب بودجه سال جاری یک هفته فرصت دارند تا طرح‌های خود را ارائه دهند.
کد خبر: ۶۲۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 24 June 2018

 

 

 

اسماعیل تبادار افزود: اگر دستگاهی نتواند برای جذب بودجه اقدام کند دستگاه‌های دیگر برای جذب بودجه جایگزین می‌شوند.

وی افزود: باید از کارکرد بودجه سال ۹۶ بهره گرفت تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت بودجه امسال استفاده کنیم.

استاندار فارس به آیین نامه اجرایی تبصره ۱۹ که به واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی می‌پردازد اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه را برطرف کند و ما نیز باید با تنگنا‌های مالی طرح‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند که نهایت بودجه استانی و ملی را جذب کنند و از ظرفیت‌های تبصره ۱۹ بهره کافی ببرند.

تبادار با بیان اینکه زمین های دولتی که برای اجرای طرح های زیربنایی و عمرانی اختصاص داده شده است باید در مدت زمان مشخصی مورد بهره برداری قرار گیرند، افزود: چنانچه متقاضیان استفاده از زمین های دولتی، پس از واگذاری زمین، در خصوص آغاز عملیات اجرایی طرح خود، کوتاهی کرده و زمین های دولتی را بدون استفاده رها کنند، این امتیاز باید از آن ها سلب شده و در اختیار سایر متقاضیان قرار گیرد. 

وی جذب و هزینه کرد اعتبارات مربوط به آبیاری تحت فشار در استان را بسیار با اهمیت دانست و سازمان جهاد کشاورزی فارس را مکلف کرد برای جذب حداکثر این اعتبارات، برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار