مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس:شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع هفته آینده ابلاغ می‌شود و پس از آن دانش‌آموزان اتباع خارجی براساس ابلاغیه امسال می‌توانند برای ثبت‌نام به مدارس مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 June 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمد گودرزی با بیان اینکه دانش‌آموزان اتباع خارجی حاضر در استان فارس می‌توانند همزمان با دانش‌آموزان ایرانی ثبت‌نام کنند اظهار داشت: شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع هفته آینده ابلاغ می‌شود و پس از آن دانش‌آموزان اتباع خارجی براساس ابلاغیه امسال می‌توانند برای ثبت‌نام به مدارس مراجعه کنند.

وی گفت: دانش‌آموزانی که مدارک هویتی دارند و به اصطلاح مجاز هستند می‌توانند بدون هیچ مشکلی برای ثبت‌نام در مدارس و ثبت‌نام برای دریافت کتاب اقدام کنند.

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که مدارک هویتی ندارند، افزود: این دانش‌آموزان می‌توانند برای تمدید یا گرفتن مجوز به دفاتر کفالتی که از سوی اداره کل اتباع استانداری اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

گودرزی بیان کرد: پس از دریافت مجوز دانش‌آموزان غیرمجاز هم می‌توانند برای ثبت‌نام در مدارس و دریافت کتاب اقدام کنند اما در حال حاضر باید منتظر ابلاغ شیوه‌نامه آموزش و دفاتر کفالت بود.

در 2 - 3 سال گذشته بنا به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن شرایط تحصیل برای دانش‌آموزان غیرمجاز اتباع بیگانه اقداماتی از سوی آموزش و پرورش انجام شده که به گفته مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس امسال نیز براساس شیوه‌نامه این دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار