اتکا به توان داخلی و توجه به رفع مشکلات اقتصادی،عرض کم جاده های ارتباطی از محورهای مورد تاکید خطیبان جمعه بخشهای استان فارس بود.
کد خبر: ۶۲۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 30 June 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما:حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات در خطبه‌های  نماز توجه به تولیدات داخلی را موجب توسعه و اشتعال در کشور دانست و خطاب به مسولان اجرایی کشور گفت: مشکل اقتصادی و بی ثباتی بازار ارز با شعار حل نمی‌شود و باید با پرهیز از خودشیفتگی و مشورت با صاحب نظران به صورت علمی برای رفع مشکل برنامه ریزی کرد.
***********************


حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند هم بر اتکاء به توان داخلی تاکید کرد و گفت: دشمنان هرگز به ماکمک نخواهند کرد و مردم و دولت در کنار هم می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند
********** *****************

 


حجت الاسلام طلایی امام جمعه بخش سرچهان به مشکل عرض کم جاده ارتباطی این بخش اشاره کرد گفت: این جاده به استان‌های کرمان، یزد و بندرعباس متصل می‌شود و لازم است مسئولان برای تسریع در تعریض آن برنامه ریزی کنند.
*************** *************


حجت الاسلام علوی فالی امام جمعه گله دار هم وحدت و یکدلی را ضرورت امروز جامعه و خنثی کننده توطئه دشمنان دانست و افزود: راه حل مشکلات خودباوری است و باید با همت مسئولان و مردم این مشکلات را برطرف کرد.
******************************** 


حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد هم برنامه ریزی و حرکت مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی با پشتوانه مردمی را راه خلق حماسه اقتصادی دانست.
**************************


حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خواستار پیگیری مسئولان قضائی استان برای راه اندازی دادگاه عمومی این بخش شد و گفت: راه اندازی این دادگاه موجب رضایت خاطر مردم و حل مشکلات آن‌ها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار