مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از افزایش۲۰ درصدی کرایه بار کامیون‌ها در فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 02 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به اینکه ۲۰ درصد افزایش قیمت کرایه بار کامیون‌ها اجرا و عملی شده است، اظهار کرد: رانندگان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص اخذ کمسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی شبکه جاده‌ای و شرکت‌های حمل و نقل از طریق تلفن ۱۴۱ داخلی ۵ و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ پیامک واطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.

وی با اشاره به این که تمهیداتی ایجاد شده تا قطعات و لوازم یدکی ساخت داخل کامیون‌ها بدون واسطه در اختیار رانندگان قرار گیرد، افزود: براین اساس لوازم یدکی خارجی هم با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تهیه و در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس درخصوص تخصیص سوخت به کامیون داران، بیان کرد: این موضوع در ستاد سوخت کشور در حال بررسی و تجدید نظر است و تا یک ماه آینده اصلاح می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: مشکلات بیمه و بازنشستگی رانندگان کامیون هم، با حضور نماینده رانندگان و وزرای کار، نفت، راه و شهرسازی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار