رئیس جامعه هتلداران استان فارس از تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی هتل‌های استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 02 July 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسن سیادتان با اشاره به دهه کرامت و نقش همه دستگاه‌ها در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این دهه اظهار داشت: مناسبت‌های مذهبی نظیر دهه کرامت فرصتی برای رونق گردشگری مذهبی است و به همین دلیل نیز مراکز اقامتی و هتل‌های استان فارس تخفیف 10 تا 50 درصدی برای این ایام در نظر گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این تخفیف تنها منحصر به همین ایام است، گفت: شیراز با وجود حرم احمدبن‌موسی(ع) و دیگر امامزادگان جلیل القدر یکی از مراکز مهم در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است و این تخفیف به همین منظور لحاظ شده است.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه مراکز اقامتی استان فارس در ایام تابستان نیز تخفیفات ویژه‌ای برای گردشگران داخلی در نظر گرفته است، افزود: با شروع سفرهای تابستانه تخفیف 10 تا 40 درصدی در هتل‌های این استان ارائه می‌شود.

سیادتان بیان کرد: این تخفیف‌ها شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و متل‌ها است و این تخفیف برای رفاه حال هموطنان و استفاده بیشتر آنان از این ظرفیت اعمال شده است.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه این تخفیف‌ها ویژه گردشگران داخلی است، عنوان کرد: این میزان تخفیف تا 31 شهریورماه اعمال می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار