فرماندار شیراز گفت: با توجه به مشکلات عدیده معیشتی ،آستانه تحمل افراد بسیار کم و بردباری در جامعه کاهش پیدا کرده که باید برای جبران این وضعیت در حد توان به گسترش آرامش و ایجاد محیط آرام در اجتماع کمک کرد.
کد خبر: ۶۲۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 06 July 2018

حیدر عالیشوندی بیان داشت: انواع مشکلات روانی باعث شده که بیماری هایی همچون ایست قلبی، مشکلات تنفسی و گوارشی، اختلالات روانی، افسردگی شدید و اضطراب از جمله مشکلات جامعه کنونی و به ویژه سالمندان باشد.

وی ادامه داد: هیچ کشوری بدون توجه به سرمایه های اجتماعی به توسعه پایدار دست نخواهد یافت و به همین سبب یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید، جذب و حمایت از سرمایه گذار در حوزه درمان، مسایل تحقیقاتی و علمی است.
فرماندار شیراز بیان کرد: استفاده از تمام ظرفیت های خیران، سازمان های مردم نهاد و توسعه مشارکت های بخش خصوصی در برهه سخت کنونی، کمک زیادی به حل مشکلات کشور خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
ااااااااااااااااااااااااااااائئئئئئئئئئئئئئئئ دیر فهمیدی .وقتی فهمید ی.که اجازه دادی مشکالات ایجاد شود .اما حتی قدمی در رفع ان بر نداشتی ....خیلی دیر فهمیدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
جناب آقای حیدر عالیشوندی فرماندار محترم شیراز خدا خیرت بدهد که در این روزگار وانفسا دلسوزی به خرج دادی و مرهمی بر زخمهای مردم گرفتار و غمگین شدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار