نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی 6 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در صنایع شهرستان‌های لامرد و مهر، مشکل بسیاری از جوان‌های این دو شهرستان حل می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 10 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سیدمحسن علوی دوشنبه‌شب در جمع مردم روستای زین‌الدین از توابع بخش اشکنان اظهار داشت: با راه‌اندازی 6 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در صنایع شهرستان‌های لامرد و مُهر، مشکل بسیاری از جوان‌های این 2 شهرستان حل می‌شود که امیدواریم در آینده نزدیک آزمون استخدامی برای جذب نیروهای بومی نیز برگزار شود.

وی با اشاره به مراجعه جوانان برای جذب در صنایع انرژی‌بر لامرد افزود: در حال حاضر کارخانه آلومینیوم در منطقه انرژی‌بر لامرد راه‌اندازی نشده و نیروهایی شاغل در صنایع انرژی‌بر در بخش ساخت‌وساز در حال فعالیت هستند.

نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: که سعی ما بر این است پس از راه‌اندازی این کارخانه بزرگ و دیگر صنایع در شهرستان لامرد و مُهر تمامی درخواست‌کنندگان بومی با آزمون استخدامی جذب شوند تا عدالت در حق همه شهروندان بومی رعایت شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای زین‌الدین، پسبند، کدیون و ده پایین از مسوولان مخابرات شهرستان خواست تا ظرف سه ماه آینده مشکل تلفن همراه و ثابت این روستاهای شرقی اشکنان را مرتفع کنند.

علوی همچنین با حضور در روستاهای پسبند، کدیون و ده پایین، مشکلات مردم را ازجمله نبود آنتن دهی تلفن همراه، تقویت شبکه‌های تلویزیونی، تأمین قیر رایگان جهت تکمیل بهسازی و تقویت شبکه برق‌رسانی را با حضور جمعی از مدیران شهرستانی، نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی و دهیاران بررسی کرد.

در ادامه این دیدارها نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی به‌اتفاق شبانی نژاد فرماندار لامرد با حضور در بیمارستان بعثت اشکنان از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جلسه‌ای با حضور هیات امنای این بیمارستان و جمعی از خیرین بر راه‌اندازی تخصص‌های بیشتر در این مرکز درمانی تأکید کرد.

فرماندار لامرد در جمع هیات امنای بیمارستان بعثت اشکنان بیان داشت: بیمارستان بعثت اشکنان یکی از مراکز درمانی مهم شهرستان است و ما وظیفه‌داریم با تقویت این مرکز درمانی خدمت‌رسانی به مردم و بیماران را گسترش دهیم.

حسین شبانی‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های تخصصی در بیمارستان بعثت اشکنان و تقویت بخش چشم‌پزشکی آن تصریح کرد: مدیران شهرستان با هر اقدامی که باعث شود وحدت مردم اشکنان و لامرد به مخاطره بیفتد مخالف بوده و خواستار تقویت بخش تخصصی چشم‌پزشکی در بیمارستان بعثت اشکنان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار