عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:دشمن با استفاده از فشارها و محدودیت های اقتصادی به دنبال این است که با ایجاد نارضایتی در مردم، اعتماد عمومی را نسبت به مسئولان و ارکان نظام کاهش و جایگاه سرمایه های اجتماعی را در کشورمان تنزل دهد و برای این کار برنامه ریزی بسیاری نیز کرده است.
کد خبر: ۶۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 10 July 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:هادی پژوهش جهرمی،افزود: امروز و بیش از گذشته درگیر یک جنگ روانی تمام عیار با دشمنان هستیم که در چنین شرایطی باید قبل از هر چیز به فکر حفظ وحدت و انسجام درونی باشیم.
وی ادامه داد: دشمن با استفاده از فشارها و محدودیت های اقتصادی به دنبال این است که با ایجاد نارضایتی در مردم، اعتماد عمومی را نسبت به مسئولان و ارکان نظام کاهش و جایگاه سرمایه های اجتماعی را در کشورمان تنزل دهد و برای این کار برنامه ریزی بسیاری نیز کرده است.
پژوهش جهرمی بیان کرد: در چنین شرایطی که دشمن عملیات و جنگ روانی علیه کشورمان آغاز کرده ما باید عملیات و جنگ روانی علیه دشمن ترتیب دهیم و جامعه را بیش از پیش نسبت به اهداف و برنامه های دشمن آگاه کنیم تا مردم بدانند که غربی ها و جریان های وابسته به آنها به هیچ وجه خیر و صلاح آنها و کشورمان را نمی خواهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: اگر امروز به جای وحدت و یکپارچگی به سمت دعواهای سیاسی و جناحی برویم ناخواسته در مسیر خواست دشمن حرکت کرده ایم.
وی اظهار داشت: باید دعواها و اختلافات را کنار بگذاریم و به جای افشاگری که نتیجه ای جز کاهش اعتماد عمومی ندارد در عمل و با جدیت به تخلفات رسیدگی و برخورد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار