فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه نخستین خواسته جوان جهرمی از مسوولان اشتغال است، گفت: باید از ظرفیت جوانان در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی جهرم استفاده شود.
کد خبر: ۶۲۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 11 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا صحرائیان با اشاره به اینکه نخستین خواسته جوانان از مسؤولان موضوع اشتغال است، اظهار داشت: در کارگروه اشتغال شهرستان بر اشتغال جوان تاکید داشته و باید از ظرفیت جوانان در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بهره برد.

فرماندار ویژه جهرم گفت: در جلسه هفته آینده کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور معاون وزیر کار برگزار می‌شود بر موضوع اشتغال جوانان تاکید می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جهرم دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمند و بزرگی است که باید با استفاده از جوانان و همکاری نهادها از آن استفاده شود، بیان کرد: گاهی فکر می‌کنیم برای انجام کاری باید اعتبار و بودجه تخصیص پیدا کند در حالی که بسیاری از امورات با استفاده از ظرفیت‌های پنهان و نهفته شهرستان می‌تواند بهره‌وری خوبی داشته باشد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه سپردن کارها به جوانان بهترین شیوه عملکرد مدیران است، عنوان کرد: جوانان باید بر اساس نیازهای واقعی خود برنامه‌ریزی و به مسوولان اعلام کنند.

وی ادامه داد: مسوولان نیز باید از برنامه‌ها و ظرفیت‌ جوانان حمایت کرده و امکانات و تجهیزات مقدور را در اختیار آنان قرار بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار