مدیر کل ورزش و جوانان فارس دادش از دست فوتبال فارس در آمده است و می گوید برای فوتبال فارس همه کار کردیم و فقط مانده بود خودمان وسط زمین برویم و فوتبال بازی کنیم.کامیاب سخنان جالب و قابل تأملی در خصوص فوتبال از هم گسیخته فارس گفت.
کد خبر: ۶۲۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 11 July 2018

به گزارش تابناک فارس:حیدرعلی کامیاب که دلش از وضعیت فوتبال فارس پر است گفت از سال 88 تا 91 افرادی سر کار آمدند که برای نابودی فوتبال فارس کمر بسته بودند و همان ها بودند که عامل سقوط 2 تیم فارس و خوشحالی عده ای شدند.

وی در اظهارنظری عجیب افزود:در دولت تدبیر و امید بیشترین کمک به فوتبال فارس در طول تاریخ انجام شد و مبلغ 3 میلیارد تومان به فوتبال فارس تزریق شد!

بیشترین کمک مالی دولت به فوتبال فارس در طول تاریخ 3 میلیارد است!

کامیاب گفت: در دیداری که سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و تباردار استاندار فارس با هم داشتند آنها تاکید کردند که شیراز شایسته داشتن یک تیم و یا بیشتر در لیگ برتر است و باید از این فرصت در فصل جدید لیگ فوتبال دسته یک استفاده کنیم و زمینه صعود یکی از 2 تیم شیرازی را به لیگ برتر در فصل جدید فراهم کنیم.

سخنان قابل تأمل

این مقام مسئول در ادامه سخنانش به نبودن خرد جمعی ، صداقت و عدم استفاده از افراد متخصص در فوتبال فارس اشاره کرد و گفت: همدلی، صداقت، راستی و درستی وجود ندارد، نگاه حرفه ای هم از بین رفته است و مربیان فوتبال هم خود را ازعلم روز و تکنولوژی دور کرده اند به همین سبب در لیگ برتر تیم نداریم و در داوری هم که ربطی به پول ندارد حتی یک داور از فارس در لیگ برتر قضاوت نمی کند.

وی بیان داشت: در یک زمان نه چندان دور بسیاری از بازیکنان فارس در تیم های مختلف ملی بازی می کردند اما هم اینک فوتبال ملی از بازیکنان فارس تهی شده و همه چیر را به پول وصل می کنیم که این تنها درمان نیست و تا زمانی که صداقت و همدلی وجود نداشته باشد و از شایسته سالاری هم خبری نباشد فوتبال بیمار فارس درمان نخواهد شد.

کامیاب ادامه داد : می خواستم 40 میلیون تومان به یک تیم فارس کمک کنم بسیاری سنگ اندازی کردند تا کار انجام نشود و همین گونه مسایل حاشیه ای است که فوتبال فارس را به کما برده است و باید از نو ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار