مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت:: در مردادماه امسال، کلانشهر شیراز با 700 هزار متر مکعب کمبود آب روبروست که 100 هزار متر مکعب بیشتر از کمبود آب تیرماه است .
کد خبر: ۶۲۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ 12 July 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:اله بخش نظرپور افزود: انشعاب های غیر مجاز در بازرسی ها و گشت هایی که به وصرت دوره ای انجام می گیرد شناسایی و به انشعاب مجاز تبدیل می شوند اما اگر این انشعاب ها شناسایی نشوند قطعا سالها از آب غیر مجاز رایگان و بی رویه استفاده می کنند در حالی که ما در شرایط کنونی برای تامین آب شرب با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: هر سال حدود 20 هزار بازدید در مناطق مختلف حاشیه ای شیراز و روستاهایی که اخیرا به شیراز پیوسته اند انجام می گیرد تا انشعاب های غیر مجاز شناسایی شود.
نظرپور همچنین بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: شیراز در تابستان امسال با مشکل تامین آب مواجه است اگر مردم 20 درصد در مصرف صرفه جویی کنند قطعا روزهای باقیمانده از فصل گرم را سپری خواهیم کرد 
وی افزود: در مردادماه امسال، کلانشهر شیراز با 700 هزار متر مکعب کمبود آب روبروست که 100 هزار متر مکعب بیشتر از کمبود آب تیرماه است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار داشت: ما سعی کرده ایم با الحاق 9 حلقه چاه جدید به شبکه توزیع ، مهندسی مجدد و کف شکنی 35 حلقه چاه موجود، حدود 410 لیتر بر ثانیه بر اّب قابل دسترس در شیراز بیفزاییم اما همچنان با کمبود مواجه هستیم و لزوم صرفه جویی در مصرف بیش از پیش مورد تاکید است.
نظرپور با بیان اینکه متوسط مصرف آب در شیراز 130 لیتر در شبانه روز برای هر نفر است گفت: این میزان باید به 105 لیتر کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار