استاندار فارس:فعالیت راه آهن استان را بسیار فقیر اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه یکی از خطوط مهم ریلی در فارس وجود دارد ولی هنوز نتوانسته‌ایم آن را به بنادر متصل کنیم که این مهم همت دولت و نمایندگان مجلس را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۲۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 12 July 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: اسماعیل تبادار ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های شرکت مخابرات فارس اظهار داشت: نمودار اشتغالزایی استان نشان می‌دهد که نسبت به گذشته از نرخ مطلوبی برخورداریم و نرخ مشارکت اقتصادی و رشد صادرات در نقطه مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال در توسعه صادرات غیرنفتی تلاش‌های مضاعفی صورت گرفته است افزود: پروژه‌های متعددی در دستور کار استان قرار گرفته که هم اینک 8 طرح بزرگ با 11 هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

تبادار گفت: در حال حاضر550 کیلومتر بزرگراه در دستور کار و ایجاد 350 کیلومتر آزادراه در برنامه دولت قرار گرفته است که مهم‌ترین آن آزادراه لار به بندرعباس، شیراز به بوشهر و لامرد به پل فسا است.

استاندار فارس فعالیت راه آهن استان را بسیار فقیر اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه یکی از خطوط مهم ریلی در فارس وجود دارد ولی هنوز نتوانسته‌ایم آن را به بنادر متصل کنیم که این مهم همت دولت و نمایندگان مجلس را می‌طلبد.

تبادار با بیان اینکه استان فارس در پهنه ارتباطات هم کاستی‌هایی دارد، بیان کرد: در استان فارس و شیراز در زمینه بی تی اس نگرانی‌های است که در مسیر بهبودی باید قرار گیرد.

امروز طرح‌هایی از جمله کافو نوری، مرکز تلفن کم ظرفیت و پر ظرفیت، ایجاد و افزایش ایستگاه‌های تلفن همراه، ارتباط رادیویی کم ظرفیت و پر ظرفیت، فیبر نوری، دیتا (BOT)، پروژه تجهیزات ترانسمیشن(OTN ZTE)، لاین و ماکس، اینترنت تجاری، پروژه G3 و G4 روستایی به ارزش 795 میلیارد تومان به تعداد 4014 پروژه با حضور محمدجواد آذری جهرمی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار