مستندساز جبهه مقاومت گفت: مردم به‌ویژه جوانان باید به دنبال کار، بصرت، اخلاص، آگاهی، تلاش و خودسازی، تبعیت از امام زمان و ولی‌فقیه شهدا باشند، عنوان کرد: باید قدردان شهدای امنیت و مدافع حرم باشیم و آن را به دید این گروه و آن گروه یا جناح نگاه نکنیم؛ این بحث ملی و کاملاً فراجناحی است و هیچ ربطی به هیچ جناح و گروه و یا شخصی ندارد.
کد خبر: ۶۲۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 12 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: چهارمین سالگرد شهادت سرداران شهید مدافع حرم شیراز، عبدالله اسکندری و دادالله شیبانی برگزار شد.

خبرنگار و مستندساز جبهه مقاومت که روایت‌گری این آیین را بر عهده داشت با اشاره به شکل‌گیری اهداف داعش اظهار داشت: سوریه تنها در حال مبارزه با داعش نیست بلکه 100 گروه تروریستی دیگر به مقابله با سوریه پرداخته‌اند.

حسن شمشادی نابودی محور مقاومت، اختلاف در جهان اسلام، کشتن مسلمانان کشورها، نابودی شیعه و از بین بردن امنیت ایران را از اهداف داعش برای جنگ با سوریه عنوان کرد و گفت: رهبری انقلاب بارها اشاره کردند چنانچه برای امنیت ملی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، تمدن اسلامی و فرهنگی خود بر این اساس بصیرت عمل کردیم موفق می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه چنانچه خود را به خواب‌زده و غفلت کنیم نه‌تنها تمدن گذشته و حال را نابود می‌کنیم بلکه پایه‌گذار هیچ تمدنی جز خفت و خواری نخواهیم بود، تصریح کرد: باید در این زمینه مطالعه کرده و بدانیم کجای این برهه تاریخی ایستاده‌ایم.

شمشادی با اشاره به اینکه همه مردم به‌ویژه جوانان باید به دنبال کار، بصرت، اخلاص، آگاهی، تلاش و خودسازی، تبعیت از امام زمان و ولی‌فقیه شهدا باشند، عنوان کرد: باید قدردان شهدای امنیت و مدافع حرم باشیم و آن را به دید این گروه و آن گروه یا جناح نگاه نکنیم؛ این بحث ملی و کاملاً فراجناحی است و هیچ ربطی به هیچ جناح و گروه و یا شخصی ندارد.

جای شهدا خالی نمی‌ماند

مادر شهید اسکندری نیز در آیین اظهار داشت: جای شهدا هیچ زمانی خالی نمی‌ماند و فرزندان شهدا جای آن‌ها را به‌خوبی می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستند، گفت: توصیه به مردم و جوانان این است که راه امام حسین(ع) را ادامه داده و حضرت زینب(س) را تنها نگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار