پیکر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا حدائق، از علمای برجسته استان فارس و شاگردان آیت الله العظمی بروجردی(ره) و امام خمینی(ره)، با حضور علما، روحانیون، مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم ولایت مدار استان فارس، در شیراز تشییع شد.
کد خبر: ۶۲۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 14 July 2018

تابناک فارس به نقل از حوزه:پیکر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا حدائق، از علمای برجسته استان فارس و از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی(ره) و امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز، در فضایی مالامال از غم و اندوه، از میدان امامزاده قاسم شیراز به طرف حرم مطهر احمد بن موسی(ع) با حضور گسترده و با شکوه علما، روحانیون، مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم ولایت مدار استان فارس، در شیراز تشییع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بر پیکر پدر فقیدش نماز میت را اقامه کرد و سپس پیکر این عالم ربانی، در صحن ورودی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به خاک سپرده شد.

شب گذشته نیز بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با مرحوم آیت الله حدائق، همراه باقرائت دعای روح بخش کمیل، با حضور روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم، در مسجد النبی (ص) خیابان قانی شیراز برگزار شد.

اعلام عزای عمومی

در پی درگذشت شیخ‌العلما آیت‌الله محمدرضا حدائق؛ حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و اسماعیل تبادار، استاندار فارس، در پیام مشترکی، روز شنبه 23 تیرماه را در استان، عزای عمومی اعلام کردند.

گفتنی است، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا حدائق، بیستم تیرماه در سن ۹۲ سالگی، بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار