مردم از افزایش میزان تاخیرهای پروازی بسیار گلایه مند هستند و این موضوعی است که بارها در مورد آن به وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری تذکر داده شده است.
کد خبر: ۶۳۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 16 July 2018

تابناک فارس به نقل از اقتصاد آنلاین: محمدرضا رضایی کوچی اظهار داشت: مردم از افزایش میزان تاخیرهای پروازی بسیار گلایه مند هستند و این موضوعی است که بارها در مورد آن به وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری تذکر داده شده است.

وی در ادامه افزود: خواسته کمیسیون عمران مجلس این است که برای ایرلاین هایی که بیشترین میزان تاخیر در پرواز را دارند، محدودیت هایی ایجاد شود تا مجبور به اصلاح فرآیند کاری خود شوند.

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به وجود خرده ایرلاین های زیاد در کشور و مشکلات ناشی از آن عنوان کرد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد رشد بی قاعده و بی حساب و کتاب ایرلاین های کوچک در کشور بوده ایم که در مورد این مشکل هم تذکرهای زیادی به سازمان هواپیمایی کشوری داده شده اما تاکنون اقداماتی صورت نگرفته است.

رضایی کوچی تصریح کرد: به نظر می رسد تنها راه اصلاح این وضعیت و بهبود خدمات رسانی این ایرلاین ها، ادغام آنها در یکدیگر است که در نهایت تقویت ناوگان هوایی کشور را هم در پی خواهد داشت.

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت اصلاح آیین نامه های مربوط به ایجاد ایرلاین ها گفت: به نظر می رسد در این آیین نامه مشکلاتی وجود دارد که زمینه را برای اعطای مجوز به خرده ایرلاین ها فراهم کرده و نتیجه آن کاهش کیفیت خدمات دهی به مسافران و افزایش میزان تاخیرها و نارضایتی مردم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار