معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه بهسازی روستا و اجرای طرح هادی روستا توسط بنیاد مسکن انجام شود، گفت: نبایستی نگاه مسئولین به روستاها نگاهی تبعیض آمیز باشد.
کد خبر: ۶۳۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 18 July 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: جلیل حسنی در جمع مردم شهرک آل محمد ( روستای خرده دره) بخش جویم گفت: وظیفه خود می دانیم که بطور مستمر از روستاهها سرکشی داشته باشیم تا از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم بپردازیم.

وی با بیان اینکه ما در فرمانداری هر هفته  ملاقات عمومی داریم؛ افزود: مسئولین بایستی بی منت و شبانه روز در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و نبایستی نگاهشان به روستاها نگاهی تبعیض آمیز باشد، بلکه باید همه را یکسان ببینند.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان، جهت اتمام پروژه های نیمه تمام هزینه می شود؛ تصریح کرد: مسئولین در شهرستان با هماهنگی و تعامل با نمایندة مردم تلاش کنند و با اندک اعتباراتی که در اختیار دارند در راستای توسعه و رشد و آبادانی روستاها ، بخش ها و شهرها فعالیت مضاعف کنند.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص روکش آسفالت و بهسازی روستا و اجرای طرح هادی روستای خرده دره هم گفت: این مشکلات روستا می بایست توسط بنیاد مسکن شهرستان انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند؛ اظهار داشت: ما وظیفه ای غیر از خدمت گذاری به مردم نداریم، اما مردم نیز می بایست به آن شاخص هایی که در نظام بودجه و برنامه ریزی کشور لحاظ شده است، توجه نمایند.

حسنی در خاتمه از بخشدار، دهیار و شورای اسلامی روستا خواست که مشکلات مطرح شده در خصوص ضعیف بودن تلفن همراه و اینترنت، اجرای طرح هادی، احداث زمین ورزشی و دیگر موارد را صورتجلسه و تا حصول نتیجه این موارد را پیگیری نمایند.

پیش از این نیز مسائل و مشکلات روستای خرده دره توسط مسلم صیاد فر رئیس شورای اسلامی روستا و جمعی از مردم بیان شد.

در این نشست همچنین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز حضور داشتند و به ایراد سخن پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار