مدیرعامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد:برخی از برنامه های وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین قوانین موجود در حوزه تولید و صادرات و بطور کلی تجارت را ناکافی، ناکارآمد و بعضاً دست‌وپاگیر خواند و گفت: برای سهولت فعالیت صنعتگران در بخش تولید و صادرات نیاز به حذف بروکراسی‌های موجود و وضع قوانین کاربردی و تسهیل‌کننده داریم.
کد خبر: ۶۳۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 18 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: شرکت کارخانجات سیمان لامرد برای هفتمین سال متوالی واحد نمونه صنعتی فارس شد.
در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن فارس که با حضور صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، تبادار استاندار فارس، نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مدیران ارشد استانی برگزار شد، لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی فارس به ابراهیم غلام‌زاده مدیرعامل شرکت سیمان لامرد اهداء شد.
مدیرعامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری شده است، باید حمایت از صنعت و صنعتگر ایرانی نیز سرلوحه‌ی حمایت و برنامه مدیران ارشد کشوری قرار گیرد.

ابراهیم غلام‌زاده افزود: اگر به دنبال بهبود وضعیت موجود اقتصادی و عبور از بحران‌های پیش‌بینی‌نشده در حوزه اقتصاد و تجارت کشور هستیم، باید وضعیت صنعت و تولید داخلی را نه با شعار که با عمل به تثبیت برسانیم و با برنامه‌ریزی بلندمدت زمینه رشد، رقابت سالم و حضور تولیدات داخلی را در بازارهای بین‌المللی با بهبود شرایط صادرات فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت سیمان لامرد ضمن اشاره به مشکلات صنعتگران تصریح کرد: همه باید برای شکوفایی اقتصاد ایران آستین‌ها را بالا بزنیم و منفعت کشور و مردم را بر منفعت شخصی ارجح بدانیم.

وی برخی از برنامه های وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین قوانین موجود در حوزه تولید و صادرات و بطور کلی تجارت را ناکافی، ناکارآمد و بعضاً دست‌وپاگیر خواند و گفت: برای سهولت فعالیت صنعتگران در بخش تولید و صادرات نیاز به حذف بروکراسی‌های موجود و وضع قوانین کاربردی و تسهیل‌کننده داریم.

وی همچنین ضمن اشاره به وضعیت کلی تولید سیمان در کشور بیان داشت: کارخانه سیمان لامرد با نگاه استاندارد به تولید، یکی از موفق‌ترین کارخانه‌های کشور است و با وجود مشکلات فراوانی که فشارهای زیادی را بر ما تحمیل می‌کند، انتخاب این شرکت برای هفتمین سال پیاپی به عنوان واحد نمونه صنعتی، تولیدکننده نمونه ملی، صادرکننده نمونه استانی و کسب ده‌ها افتخار ملی و بین‌المللی، نشان از عزم راسخ این مجموعه بزرگ صنعتی برای تولید موفق و ماندگاری در بازارهای داخلی و خارجی به عنوان یک برند برتر و معتبر در سایه برنامه‌ریزی، هدفمندی، آینده‌نگری و بازارشناسی دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار