وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:هدف این تحریم بی اعتمادی مردم است که در این راستا برنامه ای ایجاد می کنیم برای حمایت از ۵ دهک اصلی که دچار مشکلات نشوند.
کد خبر: ۶۳۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 21 July 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:علی ربیعی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شیراز افزود: در هفته تامین اجتماعی و بهزیستی قرار داریم که به طور مستقیم با جامعه ارتباط دارد.

وی تاکید کرد: از برجام به عنوان موفقیت بزرگ سیاسی ایران است که مسیر درستی بوده اما امروز با دیوانه ای در آمریکا مواجه هستیم که خود مردم آنجا نیز گرفتار شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: ۴ سال رشد مناسبی کردیم و زیر ساخت های مناسب ایجاد شد و این دستاوردها نباید پوچ انگاشته شود و اگر کسانی پوچ می دانستند چرا ناراحت هستند.

ربیعی افزود: ترامپ خوشبختی و فرصت جامعه ایران است که اقتصادی قویتر ایجاد می شود و اعتقاد ندارم که بحران داریم دورانی که آمریکا پیش گرفته هدف آن مردم است.

وی یادآور شد: هدف این تحریم بی اعتمادی مردم است که در این راستا برنامه ای ایجاد می کنیم برای حمایت از ۵ دهک اصلی که دچار مشکلات نشوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: موضوع تاب آوری معیشت را دنبال می کنیم و تمامی برنامه ها در سایه حمایت اجرایی می شود و باید با مردم در کنار هم قرار بگیریم.

ربیعی تصریح کرد: زمانیکه آمد بودجه درمان حدود ۷ هزار میلیارد تومان بود که امروز به ۲۶ هزار میلیارد تومان رسیده و در طی ۴ سال نیز ۲۵۰۰ تخت اضافه کرده ایم و حتی ۱ روز حقوق مستمری بگیران عقب نیفتاده است.

وی افزود: امروز از سازمان مخدوم به سازمان خادم تبدیل شدیم که سرمایه بسیار بزرگی است و سازمان را به چشم انداز آینده حرکت داده ایم و از امروز برای آینده هزینه نکرده ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شستا بیشترین گفت و گو در خصوص آن شده اما بیشترین نظارت بر آن شده است و کل این مجموعه اگر کسی بخواهد نقد بخرد ۵ ماه حقوق مستمری بگیران می شود.

ربیعی تاکید کرد: باید از بنگاه داری خارج شویم و کل خصوصی سازی ۴۰ درصد به سهام عدالت و ۴۰ درصد به صندوق ها داده اند و تنها ۲۰ درصد خصوصی سازی شده بود که ما این وضعیت را ساماندهی می کنیم.

وی یادآور شد: با امام رضا(ع) بزرگ شدیم و هرجا که مشکل داشتیم و حتی زمان استیضاح هم یا امام رضا(ع) گفتیم و امروز آغاز به کار این پروژه است و اگر هم در سال های گذشته انجام نشد به دلیل وجود مشکلات زیاد بود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، گفت: از همین امروز کار شروع می شود و پیش بینی ما کمتر از ۴ سال است و تجهیزات مدرن به کار گرفته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار