پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس با اظهار امیدواری نسبت به جدیت در عملیات اجرایی بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز، خواستار به‌کارگیری نیروهای استان فارس در این پروژه شد.
کد خبر: ۶۳۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 22 July 2018

بهرام پارسایی با انتقاد از کم‌کاری مدیران دولت گذشته در این خصوص، تصریح کرد: سال ۸۹ دولت وقت در بهترین شرایط اقتصادی قرار داشت اما در ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز متعهد نبود؛ البته مدیران مرتبط هم پیگیر موضوع نبودند که باید پاسخگو باشند.

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس در عین حال اظهار داشت: امیدواریم ساخت بیمارستان صرفاً به کلنگ‌زنی محدود نشود و در هفته دولت شاهد پیشرفت این پروژه باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس در ادامه با تأکید بر اینکه نیروی کار پروژه باید از خود استان فارس تأمین شود، تصریح کرد: این حق طبیعی نیروهای بومی است که در این وضعیت بیکاری، در پروژه‌های شهر و استان خود به کار گرفته شوند.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: کارگران کارخانه‌ای با هزار نفر جمعیت باید ۱۸ ماه کار کنند تا بیمه شوند، درحالی‌که روزمزد هم حقوق می‌گیرند و جرأت اعتراض ندارند چون اخراج می‌شوند.

 کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شیراز، در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع و زیربنای ۶۶ هزار متر مربع واقع در بلوار حسینی‌الهاشمی شیراز با اعتباری در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به زمین زده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار