رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک شیراز از جذب سهمیه‌ای مازاد از سهمیه‌ی دولتی لاستیک برای استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 23 July 2018
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا رعنایی با اشاره به پیگیری مشکلات کمبود لاستیک رانندگان کامیون اظهار داشت: در سطح استان 55 هزار راننده و بیش از 50 هزار کامیون داریم که برنامه‌ریزی‌شده طی حواله‌هایی لاستیک‌های موردنیاز رانندگان تحویل داده شود.

وی با اشاره به این‌که یک‌شبه نمی‌توان مشکل لاستیک این تعداد را حل کرد، افزود: سهمیه‌ها را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت جذب می‌کنیم و در اختیار راهداری استان فارس قرار می‌دهیم که راهداری متولی توزیع حواله‌های لاستیک است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک شیراز با تکذیب احتکار لاستیک در استان فارس گفت: لاستیک از زمانی که به دست ما می‌رسد آمار موجودی آن را به سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌دهیم که آن‌ها نیز آمار را به راهداری‌ها می‌دهند و راهداری نیز حواله‌ها را به انجمن‌ها و کانون‌های رانندگان می‌دهد تا به دست راننده اصلی برسد؛ طبیعی است که مدت‌زمانی این لاستیک در فروشگاه می‌ماند که این مسئله جنبه‌ی احتکار ندارد.

رعنایی از جذب سهمیه‌ای مازاد از سهمیه‌ی دولتی لاستیک برای استان فارس خبر داد و تصریح کرد: این تعداد لاستیکی که باید توزیع شود، کافی نیست و قرار بر این شد که با توجه به اینکه کارخانه‌ لاسستیک دنا در شیراز است، سهمیه ماهانه فوق‌العاده‌ای در اختیار استان قرار دهد تا رضایت رانندگان جلب شود.

وی پیرامون تفاوت قیمت‌ لاستیک‌های حواله‌ای با آزاد، ادامه داد: دولت برای تفاوت قیمت 50 هزار تومان حواله در نظر نمی‌گیرد، پس تفاوت قیمت باید بیش‌تر از این‌ها باشد؛به‌عنوان‌مثال قیمت لاستیک دنا حواله‌ای 2 میلیون و 100 هزار تومان است که در بازار آزاد 2 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک شیراز خطاب به رانندگان مطرح کرد: راننده‌های محترم و زحمت‌کش سعه‌صدر و صبر داشته باشند تا بتوانیم سهمیه بیشتری را برای استان جذب کنیم و مشکل لاستیک را در استان به‌صورت کامل حل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار