مدیر کمیته امداد لارستان گفت: پرورش زالو تجارتی پرسود اما ناشناخته جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان است.
کد خبر: ۶۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 25 July 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:هوشنگ دلاور اظهار داشت: یک دوره کلاس آموزشی پرورش زالو توسط متخصصین شرکت ارمغان سبز ایرانیان با مجوز رسمی از معاونت بهداشت و درمان جهت ۲۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بهره گیری طب سنتی از زالو جهت درمان برخی از بیماری ها این دوره آموزشی جهت ایجاد اشتغال پایدار در زمینه پرورش و تکثیر زالو برگزار گردیده است، افزود: جهت تمامی شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره ارائه و با پرداخت وام اشتغال توسط کمیته امداد به مرحله اجرای طرح خواهند رسید و درآمد طرح به صورت تضمینی توسط شرکت مربوطه زالوهای تکثیر شده خریداری می شود.

دلاور تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و برنامه پنجم توسعه که گذر از اقتصاد نفتی به اقتصاد غیروابسته به نفت را پیش بینی کرده و با توجه به توصیه هایی که به گسستن زنجیرهای اقتصاد کشور از نفت می شود تجارت هایی چون پرورش زالو که در امر صادرات و توسعه درآمدهای ارزی نیز بسیاز موثرند می تواند تاثیرگذار باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار