همزمان با ایام بزرگداشت دهه کرامت بیش از ۵۰۰ نفر از رابطان و اعضای خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شیراز با حضور در آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، با ایشان به عنوان «امین ولایت» تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۶۳۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با تشریح ویژه برنامه های خواهران کانون های مساجد استان در ایام بزرگداشت دهه کرامت گفت: در ایام بزرگداشت دهه کرامت که با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) آغاز می شود، برنامه های مختلفی از سوی رابطان خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه ریزی و اجرا شد.

 

وی افزود: همزمان با ایام بزرگداشت دهه کرامت بیش از 500 نفر از رابطان و اعضای خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شیراز با حضور در آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ضمن زیارت این بارگاه ملکوتی با ایشان به عنوان «امین ولایت» تجدید میثاق کردند.

 

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: این خواهران همچنین در محفل انس با قرآن ویژه بانوان که با همکاری آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) و امور خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس برگزار شده بود، شرکت کردند که با تلاوت قرآن کریم و اجرای تواشیح و مداحی خواهران همراه بود و مورد استقبال قرار گرفت.

 

این مقام مسئول همچنین برگزاری جشن، محافل ختم قرآن و صلوت، تجلیل از دختران نمونه عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اردو های زیارتی، مسابقات کتابخوانی، محافل مولودی خوانی و شعر خوانی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، نشست های تبیین شخصیت والای حضرت معصومه (س)، نشست های با موضوع خانواده با تاسی از سیره رضوی را از ویژه برنامه های خواهران کانون های مساجد استان در ایام بزرگداشت دهه کرامت برشمرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار