دومین همایش ادبی خورشید با حضور معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دومین همایش ادبی خورشید هشتم در مروشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 30 July 2018

تابناک فارس به نقل از طنین خاتم: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروشت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت آقا امام رضا ع مراسم اختتامیه همایش ادبی خورشید هشتم با همت انجمن شعر و ادب مروست در محل پارک شیخ عبدالله مروست برگزار شد.
حجت فلاحتی گفت: این مراسم که با استقبال خوب و پر شور مردم، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان و شاعرانی از شهرستان های همجوار و مسئولین شهرستانی و استانی همراه بود شاعران سروده های خود را قرائت کردند.

وی افزود: 48 اثر ادبی در 4 بخش از شهرستانی ابرکوه.یزد، بافق،خاتم و مهریز به دبیرخانه این همایش ارسال شد و از بین این آثار از 9 اثر صاحب رتبه و 9 اثر قابل تقدیر تجلیل بعمل آمد.

در ادامه حوتی نژاد معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش و حضور شاعران در این محفل ادبی اظهار داشت: ذوق لطیف شاعران و حس زیبا و پاکی که در شعر شاعران وجود دارد روح و احساس انسانی را جلا می بخشد و مایه آرامش خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهتر است برنامه های فرهنگی و هنری در بیرون از سالن ها و فضای سربسته برگزار شود گفت: باید ازجو برگزاری مراسمات در بیرون سالن ها استقبال کرد زیرا هر چه برنامه های فرهنگی و هنری را در سطح وسیع تر و در فضاها و محیط های عمومی تر برگزار کنیم مردم و افراد بیشتری نیز از این برنامه استفاده می کنند.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد حضور شاعران شهرستان های همجوار بخصوص شاعرانی از خطه استان فارس را بیانگر تعامل بسیار و از اتفاقات خوب این همایش دانست .

وی در پایان از حضور شاعران این شهرستان بوانات و شیراز در این مراسم تشکر کرد.

گفتنی است شعر خوانی ، اجرای موسیقی، شاهنامه خوانی ، اجرای استندآپ کمدی و تجلیل از برگزیدگان این همایش از دیگر برنامه های مراسم بود.

48 اثر ادبی در 4 بخش از شهرستانی ابرکوه، یزد، بافق، خاتم و مهریز به دبیرخانه این همایش ارسال شد و از بین این آثار از 9 اثر صاحب رتبه و 9 اثر قابل تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار