آموزش در فارس تجاری شده است و گواه آن رتبه نفرات برتر کنکور و امتحانات نهایی استان فارس در کشور است. مقام کشوری فارس در کسب رتبه های برتر کنکور 19 و در امتحانات نهایی سراسری 16 است.واقعا جای خجالت برای مسئولان استان دارد که دیار پارس با این همه ظرفیت ثابت شده و استعداد در این وضعیت به سر می برد.
کد خبر: ۶۳۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 31 July 2018

به گزارش تابناک فارس؛ فرماندار شیراز در جلسه شورای آموزش و پرورش شیراز با موضوع چگونگی مشارکت مردمی از وضعیت آموزش و پرورش در فارس انتقاد کرد و گفت:در بحث اخذ مشارکت های مردمی تهدید مردم و اجبار به هیچ وجه قابل قبول نیست و اینکه گفته شود "پول بده تا ثبت نام شوی" مصداق بارز تهدید است.

عالیشوندی ادامه داد: مدارس غیرانتفاعی شیراز از رسالت اصلی خود که بحث آموزش است خارج شده اند و به بنگاه اقتصادی و هدفی برای سود زایی تبدیل شده اند و باید عملکرد آن ها را بررسی کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس هم گفت:پول حاصل از مشارکت های مردمی به حساب مدارس ریخته نمی شود و این یعنی نباید توقعی از مدارس برای ارتقا داشته باشیم بلکه باید توقع تغییر و ارتقا از سیستم آموزشی استان داشته باشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه نسبت مشارکت های مردمی با ارتقای آموزشی در فارس همخوانی ندارد گفت:فارس از استان هایی همچون تهران،یزد،قم، سمنان و اصفهان در این زمینه عقب تر است.

وی افزود این یعنی آموزش در فارس تجاری شده است و گواه آن رتبه نفرات برتر کنکور و امتحانات نهایی استان فارس در کشور است.

مقام کشوری فارس در کسب رتبه های برتر کنکور 19 و در امتحانات نهایی سراسری 16 است.

واقعا جای خجالت برای مسئولان استان دارد که دیار پارس با این همه ظرفیت ثابت شده و استعداد در این وضعیت به سر می برد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
یک حساب دو دو تا چهار تا می شود کرد:
از محل اسکان میهمانان نوروزی و تابستان در فقط شهر شیراز می شود بودجه تمام مدارس ایران را تامین کرد و بساط همه مدارس غیر انتفاعی را تعطیل کرد. آقای فرماندار از
آموزش و پرورش شیراز بخواهید تا صورتحساب حاصل از اسکان را تحویل شما دهند شما نماینده عالی دولت هستید. یکیار برای همیشه به این بازار مکاره آموزش پایان دهید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار