سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه دانشگاه پیام نور از بازماندگان کنکور سراسری 97 ثبت نام می کند، گفت: افرادی که در کنکور سراسری امسال شرکت کرده اند اما مجاز به انتخاب رشته نشده اند می توانند در همه زیرگروه ها در 40واحد این مرکز در فارس ثبت نام کنند.
کد خبر: ۶۴۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 07 August 2018

 محمدحسن سیف، سه شنبه 16مرداد ماه طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران ادامه داد: این افراد می توانند با اتکا به سوابق تحصیلی خود و با شرط معدل انتخاب رشته کنند.

رئیس دبیرخانه منطقه هفت دانشگاه پیام نور کشور اعلام کرد: ثبت نام این افراد از دیروز در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و متقاضیان باید ضمن مطالعه کامل شرایط و ضوابط و با آگاهی کامل اقدام به انتخاب رشته کنند. نتیجه انتخاب رشته نیز در نیمه دوم شهریور ماه اطلاع رسانی خواهد شد.


سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین با اشاره به اینکه این دانشگاه متناسب با شرایط دانشجویان امکان تحصیل آن ها را فراهم می کند گفت: : از ابتدای مهر ماه و با توجه به توافق با بانک های عامل، دغدغه شهریه دانشجویان از بین می رود و آنان می توانند کل هزینه تحصیل در دانشگاه را با دریافت وام بدون بهره پرداخت کنند.

وی ادامه داد: بازپرداخت این وام ها از نخستین روز تحصیل آغاز می شود و مبلغ وام با توجه به نوع رشته، تعداد واحدها و نیز عملی بودن یا نبودن دروس متغیر است اما به طور متوسط برای دوره کارشناسی مبلغ 50میلیون ریال و برای دانشجویان دوره ارشد 100میلیون ریال وام درنظر گرفته شده است.

سیف همچنین درباره وضعیت تهیه کتاب دانشجویان پیام نور نیز گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده دانشجویان می توانند کتاب خود را به صورت آنلاین دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار