فرمانده انتظامي فیروزآباد از توقيف 7 دستگاه خودرو و كشف مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 100ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 08 August 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه بری پلیس:سرهنگ "مهدی جوکار" اظهار كرد: در راستاي اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمايت از توليدات داخلي، ماموران انتظامي شهرستان فيروزآباد با انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس در محورهاي مواصلاتي، 7 دستگاه خودرو سبك و سنگين را متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودروها، 4هزار و 344 عدد انواع نوشیدنی، 24 دستگاه مینی کیس کامپیوتر، 4دستگاه لپ تاپ، 5 دستگاه سرور مرکز مخابراتی، 4 دستگاه گیربکس موتور زانتیا، يك دستگاه ماشین لباسشویی و يك دستگاه موتورسیکلت قاچاق كه فاقد مدارك قانوني و گمركي بود كشف و در اين خصوص 9 متهم را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فیروزآباد با بيان اينكه ارزش اين محموله ها 2 ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتي به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جوکار با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان سال "حمايت از كالاي ايراني" توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، تصريح كرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و تامين سلامت و امنيت شهروندان با قانون شكنان برخورد خواهد كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار