معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان: روسای ادارات شهرستان می بایست بیشتر وقت خود را صرف مردم کنند و در کنار مردم باشند، تا حداقل قسمتی از تنگناها و مشکلات مردم مرتفع گردد و از این فشار اقتصادی که ممکن است بر برخی مردم وارد شود، جبران گردد.
کد خبر: ۶۴۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 08 August 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: جلیل حسنی در جلسة شورای اداری شهرستان که با حضور ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و مسئولین ادارات شهرستان بمنظور تودیع و معارفه معاونین فرمانداری ویژه لارستان در محل سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد؛ گفت: یکی از موضوعاتی که در منطقه لارستان زبانزد عام و خاص است و همه به آن اذعان دارند وحدت و اتحاد و برادری مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: مردم این خطه با وحدت، همدلی و همراهی و هم سوء بودن و با هم افزایی در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره، هماهنگ عمل می کنند و با هدایت علما و روحانیون و بزرگان، شیعه و سنی با هم هستند و هیچ اختلافی ندارند.

فرماندار ویژه لارستان یاد و خاطره حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری را گرامی داشت و گفت: باید تلاشها و کوشش های مسئولین ادارات در جهت خدمت به مردم بیشتر و گسترده تر شود، چون این مهم، ماهیت شغلی و یک وظیفه است.

حسنی ایجاد رضایت مندی مردم را یکی دیگر از وظایف مدیران دانست و گفت: روسای ادارات شهرستان می بایست بیشتر وقت خود را صرف مردم کنند و در کنار مردم باشند، تا حداقل قسمتی از تنگناها و مشکلات مردم مرتفع گردد و از این فشار اقتصادی که ممکن است بر برخی مردم وارد شود، جبران گردد.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: مدیران ادارات ارتباط مستمر با مردم و سرکشی به روستاها و بخشهای تابعه بطور مداوم بخصوص دیدار با روستائیان عزیز داشته باشند و مسائل و مشکلات آنها را بررسی نمایند.

وی گفت: روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با فرماندار انجام می گردد و در جهت تکریم ارباب رجوع تلاش می شود، لذا مدیران ادارات نیز بایستی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و مهمتر اینکه میز خدمت باید در دستگاه های اجرایی شهرستان فعال گردد و همه مسئولین پاسخگوی مردم باشند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش همچنین از روسای ادارات شهرستان خواست که هر هفته با برنامه ریزی که فرمانداری و ستاد نماز جمعه انجام خواهد داد، در نماز جمعه حضور داشته باشند و پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

حسنی همچنین با توجه به خشکسالی های چندین ساله در منطقه لارستان از همه ادارات شهرستان خواست تا در مصرف آب، برق، گاز و انرژی صرفه جویی کنند که در این خصوص از رئیس شرکت برق می خواهیم که قبض برق دستگاه ها را نسبت به سال قبل مقایسه و ارزیابی و به فرمانداری ارائه دهد تا مشخص شود کدام اداره مصرف کمتری و کدامیک افزایش داشته است.

حسنی همچنین از بازرسان ستاد تنظیم بازار شهرستان هم خواست که در سرکشی ها و بازرسی ها از سطح بازار، تکریم و احترام کسبه و اصناف را داشته باشند، چرا که انصاف بازاریان لارستانی در کشور زبانزد عام و خاص است، البته جلو گران فروشی ها و احتکار را بگیرند.

رئیس شورای اداری لارستان به در پیش بودن هفته دولت هم اشاره کرد و گفت: اداراتی که پروژه های عمرانی و افتتاحی دارند هر چه سریعتر جهت تکمیل و اتمام آن اقدام و طرح های خود را سریعاً به فرمانداری اعلام تا برای زمان افتتاح آن برنامه ریزی شود.

حسنی سپس از ادارات ذیربط خواست که جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه های خود را از جمله ورزشی، هنری و فرهنگی ، تفریحی و غیره اجرایی نمایند و فضایی شاد و نشاط را برای آنها فراهم نمایند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: یکی از اهرم هایی که می تواند تنوع بخشی، ایده های جدید، تحرک و پویایی را در بدنة جامعه ایجاد کنند و می تواند اشکالاتی که در گذشته بوده است، را مرتفع سازد، تغییر و جابجایی مدیران است.

حسنی تاکید کرد: برای اینکه کارآمدی بیشتر در مجموعة فرمانداری ایجاد شود، سعی کردیم که توان و تمایل را در کنار هم قرار دهیم و از همان ابتداء تمرکز خود را بر روی نیروهای درون سازمانی معطوف ساختیم که البته فلسفة انتصابات وزارت کشور نیز همین است که از درون وزارت کشور باشد و همین موضوع مدنظر قرار گرفت و به دنبال نیروهایی رفتیم که می توانند کار کنند که این نیروهای جوان اگر انگیزه در درونشان ایجاد شود، قطعا می توانند تأثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: در این مورد معاونین سیاسی و برنامه ریزی و بخشدار مرکزی را از خود مجموعه شهرستان لارستان و از نیروهای فرمانداری انتخاب کرده تا با نهادینه شدن این روند در حوزة انتصابات بتوانیم انگیزه و داشتن تمایل برای کار بیشتر در فرمانداری بیشتر کنیم، که خدا را شکر این افراد کار کرده اند و توان مدیریت اجرایی شهرستان را دارند.

پیش از این نیز ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعة لارستان، محمد حسن طیبی رئیس ورزش و جوانان شهرستان و ماشااله ثمری بخشدار سابق مرکزی هم به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نیز علی اصغر علی پور بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و احسان طاهری بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار